söndag 4 juli 2010

Mateus

Det har inte blivit mycket matlagning sedan vi kom hem från Jämtland. Det har varit fullt upp med att packa upp, tvätta och packa en ny väska. Imorgon åker Olivia på en veckas musikkollo så det gällde att se till att hennes favoritkläder var rena och kunde hänga med på nästa resa också. Imorgon hoppas jag hinna baka lite på eftermiddagen för på onsdag har vi 3-årskalas.


I väntan på nya recept gör jag lite reklam för Mateus. Har ni sett deras fina grejer i härliga färger? Jag älskar deras saker och deras färger. Det här fatet med spetskant skulle vara fint att använda till en tårta eller till en sallad. Eller hur? Fast jag tror jag skulle välja en annan färg.
Bild från www.bloggfamiljen.se/?blog=matplatsen

Titta vilka fina fat och skålar. Tänk att servera jordgubbar i den vita ostronskålen.

Gå in på mateus.se och se hela deras sortiment av skålar och fat i alla härliga färger.

1 kommentar: