onsdag 25 april 2012

Juliskum

Jag fick ett brev från tomten idag där han berättade att han tar semester.
I julas kom Juleskum Polka som blev min favorit. Kanske inte så konstigt eftersom jag älskar allt med mint. Nu fortsätter Cloetta att ta ut svängarna för att alla skumälskare ska få en chans att njuta även på sommaren. Juliskumtomtarna har smaken av päronglass och cola. Det är en limited edition och kommer endast att finnas under sommaren 2012. Vi väntar till på lördag med att provsmaka så då får jag återkomma med ett smak-utlåtande.

Jag och Ida som fyller år i juli förmodar att Juliskum betyder att det är vi som fyller år i juli som ska äta det. Eller vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Absolut är Juliskum för dem som fyller år i Juli. Och jag får äta dem eftersom jag har namnsdag då :)

    Väntar med spänning på smakutlåtandet.

    SvaraRadera