fredag 28 september 2012

Flyttad fest

Jag känner mig bättre i dag så jag var faktisk och jobbade mina få timmar som jag ska jobba på fredagar. Men vi flyttade Olivias kalas till nästa helg, istället för att ha det imorgon och det känns såå skönt att vi tog det beslutet. I vanliga fall älskar jag att planera, baka och laga mat inför kalas, men nu har det bara känts jobbigt, då jag helst vill ligga i soffan. Men nu ser jag åter igen fram emot kalaset och allt som hör till. Isak och Leif kommer i och för sig missa kalaset för de ska på hockeyläger till Arvidsjaur, men ingen av dem är några speciella "partyprissar" så de sörjer inte att de måste tillbringa hela helgen i en ishall istället för med gott fika och god mat.
I dag fick jag lite prover på höstens första Limited Edition – Crealto, från Nespresso. När jag läser informationen om den så blir jag sugen på kaffe trots att jag aldrig dricker kaffe, men de beskrev kaffet så bra. Har varit sugen på att köpa en kapselmaskin ett bra tag för det skulle vara så kul att kunna bjuda på riktigt gott kaffe till mitt fikabröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar