torsdag 15 november 2012

Fredag, eller?

Det känns som fredag i dag, vet inte varför men det kanske beror på att vi åt rostbiff och potatisgratäng till middag och det är mer helgmat än vardagsmat för mig. Men jag älskar ju fredagskänslan så det är väl bara att njuta oavsett vilken dag det är egentligen :) Skönt med en hemmakväll som omväxling den här veckan, då jag har haft mycket inplanerat på kvällarna. Det är bara jag och Ida hemma för de andra är på hockey men jag nöjer mig med att se matchen på tv, samtidigt som jag kör tvättmaskinen och diskmaskinen några vändor. Välbehövligt!


Och imorgon är det fredag på riktigt....och jag ska på After work, det är evigheter sedan jag senast var på en AW. Fast det blir ju inte en riktig after work för mig eftersom jag slutar redan klockan ett och åker hem en sväng innan jag åker tillbaka till stan vid fem då de övriga slutar.

2 kommentarer:

  1. Såg gott ut det där:)
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  2. Det var gott...och extra lyxigt att äta mitt i veckan istället för korv och makaroner :) Balsamicokräm är min storfavorit till det mesta.

    SvaraRadera