onsdag 13 februari 2013

Tv-kväll

Ser ni Sveriges mästerkock? Det gör jag! Jag tycker det är intressant för alltid lär man sig något, de ger ju små tips lite då o då. Men det är för mycket reklam, så därför sitter jag med datorn i knäet i tv-soffan så jag kan blogga när tid ska fördrivas.

Jag har hört många som säger att det är så gott med risoni till lax och i dag var det dags att testa. Och det var faktiskt riktigt gott! I alla fall till dagens lax med örtostsås. Visst vet ni vad risoni är? Det är pasta som ser ut som ris.


I morgon är Ida redo för förskolan igen, peppar peppar. Februari kallas ju numera för vabruari för det är  så många som är sjuka och vabbar då. Med tanke på det har vi klarat oss riktigt bra...så här långt. Ida hade en lindrig förkylning men vi hoppas ändå hon har gjort bort sina förkylningsbaciller på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar