fredag 3 maj 2013

Bakat & Gott

Tänk att fredagar är lika underbara trots att man bara har jobbat två dagar sen den senaste ledigheten. Jag har jobbat över alla dar den här veckan så jag smet lite tidigare idag. Så skönt! Jag har precis förberett godaste drinktilltugget till i kväll - Pestorullar. Har ni inte provat det än måste ni prova för det är lika enkelt att göra som det är gott. Jag använder alltid Icas röda pesto som är nötfri...och underbart god.

Bred röd pesto på smördeg, strö på riven ost och rulla ihop.
När det är dags att äta: skär i skivor och gräddar i ugnen.
De är godast nygräddade.

Nu tänkte jag sätta mig i soffan med en kopp te och bläddra i en ny baktidning. Hoppas jag får nån inspiration till helgens bakning, enligt framsidan så verkar det finnas många smarriga recept. Har ni hunnit läsa den än? Finns i butik nu!

Vårfin tidning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar