lördag 24 augusti 2013

3 månader med ViktVäktarna

Det här blir spännande! Jag, med världens sämsta karaktär, har nu tackat ja till att följa ViktVäktarnas online-program i 3 månader. Nu finns det ingen återvändo.


Jag har aldrig tidigare följt eller ens varit i närheten av att följa ViktVäktarnas program, men jag måste erkänna att all Shirley-reklam gjort mig nyfiken. Där har de lyckats! Så när detta erbjudande dök upp för mig kände jag mig ganska säker att nu var det dags. An offer I can't refuse....


Det verkar lite krångligt med alla propoints som ska räknas. Men jag hoppas att jag snart kommer in i det och andra har ju klarat det så då borde väl även jag lyckas (jag som alltid skryter om att matte är mitt starka ämne :) ). Dessutom finns det många bra verktyg till min hjälp på deras hemsida.

I samarbete med ViktVäktarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar