söndag 25 augusti 2013

Matsedel v.35 augusti 2013

Vilken sommardag vi har haft idag trots att det är slutet av augusti. Vid middagstid när vi var på Tunavallen på Idas träning och Isaks match brände verkligen solen och man längtade till badstranden.

Nu har jag planerat kommande veckas middagar. Vi får väl se om det blir några justeringar under veckans gång för det är mycket som händer varje kväll så vi kanske inte lyckas hålla oss till planen. Men det är ändå skönt att ha en plan.

I dag har jag bakat med hjortron. Vilka härliga och goda bär det är.

Matsedel v.35 augusti 2013
Må: Korvstroganoff och ris
Ti: Soppa
On: Ravioli
To: Chicken à la king och ris
Fr: Tortillapizza
Lö: Älgstek och potatis
Sö: Skinklasagne

Jag roade mig med ett litet familjecollage också med bilder jag hittade på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar