fredag 17 januari 2014

Tjejmiddag med bästa tjejerna

Nu ligger jag och bästa tjejerna utslagna i soffan efter en mysig tjejmiddag där vi åt och drack gott. Jag, Olivia och Ida åt familjefavoriten Kycklingtortilla, medan killarna valde SHL-matchen mellan Luleå och Linköping.

Godaste kycklingröran....
...blir till godaste kycklingtortillas.
Efter middag bakade jag en glutenfri kaka som jag var tvungen att provsmaka för att se om jag lyckades med mitt lilla experiment. Men det skulle jag inte ha gjort för nu är jag så mätt att jag knappt orkar ta mig upp ur soffan.

Kakan blev otroligt god. Den stora frågan är om den håller ihop så pass att man kan fika den utan att den faller sönder i handen. Får göra en ny provsmakning imorgon :)

Ni ser att jag o Ida har tjuvsmakat lite, eller hur?
3-1 till Luleå och 10 minuter kvar. Bäst jag koncentrerar mig lite på hockeyn nu. Ha en bra fredagkväll så hörs vi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar