fredag 21 februari 2014

Sjuk fredag utan smak

Då är det åter igen fredagkväll men vi går miste om den härliga fredagskänslan eftersom vi har varit hemma o sjuka hela veckan och vi är inte helt friska än. Nu börjar vi bli ordentligt less denna förkylning eller influensa, eller vad vi nu har haft. Hur vet man om det är en kraftig förkylning eller influensa? Och vem bryr sig egentligen?

Jag försökte göra lite fredagsmysigt till middagen mitt i all sjukdoms-tråk. Eftersom allt smakar konstigt och inget smakar speciellt mycket tänkte jag att jag gör en riktigt stark maträtt så jag får känna lite smak i alla fall. Smart, va?


Inte ens te smakar gott nu och jag som älskar te och dricker flera koppar om da'n i vanliga fall. Åh vad jag längtar tills det börjar smaka gott igen.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan för lite fredagsmys, 
hoppas ni alla har en riktigt bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar