lördag 22 mars 2014

Dagen i bilder

Snart ska jag följa Ida på hennes första klass-disco. Har jag tur får jag kanske stanna :) Men då missar jag Luleås fjärde kvartsfinalmatch. Men det är ju inget bländande spel de har visat upp så det kanske inte gör så mycket. Eftersom vi skulle i väg på olika håll åt vi sen lunch/tidig middag för att kunna dansa/heja ordentligt. Vi åt en tacoinspirerad köttgryta med goda tillbehör i småskålar, på samma sätt som vi gör till tacos och djungelkyckling.


Efter gårdagens snöstorm lyste solen i dag på oss från en klarblå himmel med flera plusgrader. Eftermiddagsteet satt jag ute o njöt av och lyssnade på takdroppet. Man blir ju så lycklig av solen, eller hur? Men innan dess unnade jag mig tulpaner, en härlig färgklick på bordet tillsammans med de nya våriga tabletterna i glada vårfärger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar