torsdag 6 mars 2014

Storvinst

Jag har ju glömt visa min fina stora vinst som jag vann dagen innan vi åkte till Jämtland. Coop Forum på Storheden hade en Facebook-tävling och Jag Vann! Det var en Melodifestival-tävling så nu älskar jag Melodifestivalen ännu mer. Så himla kul att vinna och det var ju inte lite jag vann.

Läsk, chips, choklad, kex, kalsonger, trosor, sport-bh och taco-tillbehör.

Det var produkter från OLW, Marabou, Santa Maria, Pierre Robert, Tuc, Gevalia och Coca-cola, så nu har vi mycket gott att se fram emot när vi kommer hem.

Jag vill gärna ha fler såna här lappar!
I dag vaknade vi upp till mulet väder med lätt snöfall, men en stund senare sprack det upp och solen kom fram och vi verkar få en lika bra dag igen. Kul om Åre får visa sig från sin bästa sida nu när damernas världscup är här med storslalom i dag och i morgon och sen är det dags för slalom på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar