fredag 25 april 2014

Körsbärsblommor, pasta och rosé

Oj så trött jag är! Nu ska jag bara skicka i väg ett snabbt inlägg till er sen ska jag sova.

Kan det bli vackrare?

Det första vi gjorde när vi kom in till Stockholm var att gå till Kungsträdgården för att titta på de vackra körsbärsblommorna som blommade. Åh så vackert det var!


Sen hade vi sån tur att vi hittade ett ledigt bord på en uteservering med sol, dessutom hade vi sån tur att maten var god :) I dag kändes det nästan som att det viktigaste var att få sitta ute o äta i solen. Jag åt en god pasta och drack ett glas rosévin. Sol och semester = rosévin.


Efter lunchen blev det en del strosande och shoppande på stan innan det var dags att byta om och bege sig till Karlaplan. Ikväll var det nämligen dags att se Jonas Gardell i Mitt enda liv och innan dess åt vi igen och åter igen blev det pasta och rosévin för mig. Mamma däremot valde pilgrimsmusslor.


God natt! Dags att lägga ner huvudet på kudden och jag lär somna på nån minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar