måndag 28 april 2014

Mer körsbärsträd, te och frukost

God morgon! Nu är jag hemma i Luleå igen efter en underbar helg i Stockholm. Vilka sommardagar vi har haft med uteserveringshäng, bloggevent, god mat o dryck och jag har fått en massa inspiration och ny energi.


Kul att komma hem men mindre kul att jag kom hem till en tokförkyld Ida med feber, nästäppa, öronont och framför allt jätteont i halsen. Det blir nog många isglassar i dag :) Men vi hoppas på snabbt tillfrisknande.

Tallrik nummer 1
Morgonshot

Gårdagen började vi med Rica hotells goda frukost. Alltså den innehåller allt och lite till. Först får man en morgon-shot med bl.a. ingefära som är bra mot så mycket…och så himla gott. Efter den är man redo att lasta på tallriken en första gång. För det finns så mycket att välja på så man måste gå flera gånger för att hinna smaka av så mycket som möjligt.

Igår åt jag så mycket till frukost så jag var mätt tills jag kom hem vid middagstid, men en sista tekopp i Kungsträdgården gick ner i alla fall innan vi tog Arlanda Express och begav oss hemåt för den här gången.


Nu ska jag gå igenom korten från Loppis bloggevent i lördags och skriva ett längre inlägg om den vårpeppen.

Ha en bra måndag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar