söndag 8 juni 2014

Grillfavorit

Efter flera dagar med fest och firande var det åter igen dags för oss att laga middag hemma och då valde vi en gammal storfavorit. Vi marinerade kycklingfiléer i thaichilisås, som vi sen grillade och serverade med krämig pestopasta. Jag hade tur att det blev kvar lite mat så att jag fick mig en lunchlåda.


I morgon börjar sista skolveckan och det är en riktigt kort vecka. Olivia och Isak har skolavslutning redan på tisdag och Ida på onsdagmorgon sen har de sommarlov i 10 härliga veckor. Jag har fyra arbetsdagar kvar innan min semester börjar så jag har också nedräkning.

Nu ska jag städa bort det sista här hemma så vi är redo för en ny vecka, sen ska jag gå o sova. Jag känner mig lite småseg efter den här roliga helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar