fredag 11 juli 2014

Idas 7årsmiddag

Jag har fått frågor om vad Idas födelsedagsmiddag bestod av. I väntan på att jag skriver in recepten får ni menyn här. Det blev riktigt gott och allt passade så bra ihop. När jag ser bilderna blir jag sugen att äta allt igen :)


Idas 7årsmiddag
grillad fläskfilé fylld med fetaost, körsbärstomater och basilika

ugnsrostad potatis med en dressing av olivolja, citron och färska kryddor

tzatziki med äpple istället för gurka

sallad
blandsallad, gurka, tomat, paprika och vattenmelon

vattenmelon
en varm sommardag är det gott med extra vattenmelon

Recepten kommer de närmaste dagarna. Så fort jag vill komma undan solen lite så går jag in och skriver lite på datorn :)
Uppdaterat: Nu har jag skrivit in alla recept så det är bara att klicka på namnen så kommer ni till respektive recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar