onsdag 23 juli 2014

Sött och salt

Värmen fortsätter och tyvärr även mitt jobb. Men nästa vecka har jag semester igen. Det känns svårt att motivera sig på ett jobb som man har sagt upp sig ifrån så dagarna går ovanligt långsamt. Det är väldigt lugnt på sommaren och jag känner ju inte för att dra igång nå nya stora grejer då jag efter den här veckan endast ska jobba 3 dagar till i augusti innan jag slutar och börjar på ett nytt spännande jobb.

Det går åt mycket vattenmelon i den här värmen, det är så läskande och gott. Men man får inte glömma att få i sig salt också när det är varmt. Och då är detta tilltugg perfekt! Vackert blir det också.


Skär vattenmelon och fetaost i kuber och trä på en tandpetare.
Klart!

Gör nu i ordning några spett och ta med till stranden eller ta några i kväll till ett glas rosévin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar