onsdag 3 september 2014

Rabattkod på Duni

Kommer ni ihåg min Försommarfest då jag dukade så fint med produkter från Duni? Nu har jag fått tag i en rabattkod igen så då har jag köpt in lite billigare muggar, tallrikar, bestick och servetter i glada färger. Perfekt att ha hemma till kommande barnkalas.


Duni har allt från billiga enkla produkter till lyxvarianter med bl.a. linnekänsla på servetter. Produkter som passar på stora stökiga barnkalas likaväl som på fina fester. Sortimentet är enormt och jag hittar alltid nå nytt jag vill ha.


Om du uppger koden MATRO14 får även du 20% på ditt köp 
och den rabattkoden gäller till 30 september
Så in och spana o shoppa på shop.duni.se

Mina favoriter! Passar till förrätter, efterrätter, buffér
Serien Amuse är nog min favorit bland allt fint som finns på shop.duni.se och de kan användas till allt möjligt. Sås, pannacotta, gräddklick är bara några av användningsområdena till dessa fiffiga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar