lördag 11 oktober 2014

Allergivänligt på Leos

Är in en snabb sväng innan jag ska rusa vidare på nästa rolighet. I kväll väntar tjejfest så morgonen började jag med att baka för att ta med lite drinktilltugg. Det blev inte så lyckat som jag hade hoppats men det duger nog ändå. Men mer om det senare för större delen av dagen har jag tillbringat på Leos lekland där Astma- och Allergiföreningen anordnade barnkalas för jättemånga barn. Leos lekland är jätteduktiga på att fixa allergivänligt fika och godis så det är så himla smidigt och bra att vara där.


Ida hade med kompis Elin och sen var det ytterligare klasskompisar där så de hade några jätteroliga timmar då de sprang o "härjade". Ida som har varit hemma från skolan två dagar var nog extra lek- och kompissugen.

Nej nu måste jag packa väskan med alla småburkar för att kunna montera ihop drinktilltugget på plats. Om ni inte orkar vänta till i morgon med att se vad jag ska bjuda på så kan ni följa mig på Instagram där jag heter matro_sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar