lördag 18 oktober 2014

Bakpotatismiddag

Det blev många ändrade planer i dag!

Min tänkta sovmorgon slutade med att jag vaknade klockan sex. Min planerade slöardag hemma i pyjamasbyxor slutade med flera timmar på stan. Mitt planerade blogginlägg om förra helgens drinktilltugg slutar med detta korta inlägg.

Mitt bloggverktyg, blogger, strular ikväll så jag har inte tålamod och lust att sitta flera timmar vid datorn för att försöka få till ett vettigt inlägg. Istället får ni se lite från kvällens bakpotatismiddag.


Bakpotatismiddag
Bakpotatisar (rättare sagt var det stora potatisar)
räkor
crème fraiche&philadelphiaost (för att göra sin egen skagenröra om man vill)
räkor
tacochips
salsa
köttbullar
vitlöksbröd
smörgåsrån
brieost
löjrom
skink- och ananasröra
ruccola, spenat, körsbärstomater, vindruvor, päron

En konstig blandning av allt möjligt men då blev alla nöjda med dagens middag och det känns extra kul vid helgernas mysmiddagar att alla är nöjda och glada.

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig men den blev bra i alla fall. Nu ska jag avsluta kvällen med Så mycket bättre. Jag förmodar att vi är flera som har bänkat oss framför tv:n nu.

(Hoppas att jag nu lyckas publicera detta inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar