tisdag 14 oktober 2014

Sponsrad video: The Acid Truth Take#1

Igår var jag på information inför Olivias kommande gymnasieval. Så många valmöjligheter det finns. Tur att Olivia har bättre koll än jag på vad det finns för program och inriktningar.

Den senaste tiden har jag tänkt att det vore väldigt bra med en tandläkare i familjen så att man skulle kunna få lite rabatt. Jag har aldrig tidigare haft några problem med tänderna men nu kommer det småsaker hela tiden. Jag har hål i en visdomstand och förmodligen drar jag ut tanden, känns onödigt att laga den. Och förra veckan bet jag sönder en framtand. Varför händer allt nu?!

Kanske dags att börja använda Sensodyne? Som ska hjälpa mot syraangrepp (erosioner på tandens emalj) på tänderna. Detta sägs vara ett växande bekymmer och kan snabbt bli nästa stora hot mot den långsiktiga tandhälsan. Men det är ändå relativt få som har hört talas om problemet.


Sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar