lördag 18 oktober 2014

Tidningsinspiration

Den planerade sovmorgonen uteblev fast jag har slöat på rätt bra i alla fall. Tio i sex när klockan brukar ringa på vardagarna vaknade jag till. Är det inte konstigt hur kroppen fungerar? Sen vaknade även Ida men tack vare en iPad fick jag halvslumra i några timmar till. Bästa barnvakten!

Min slölördag ska jag nu fortsätta med en kopp te och årets bästa tidning. MatMagasinets Julspecial damp ner i brevlådan i veckan och nu ska den lusläsas. En tidning full med inspiration inför kommande glöggmingel, adventsfika och julfester.


Vad har ni för planer denna krispiga oktoberlördag? Och vad ska ni äta för gott i kväll? 
Dela gärna med er, är så nyfiken!

Jag återkommer lite senare, när jag har vaknat till ordentligt, med recepten på förra veckans tilltugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar