fredag 5 december 2014

I väntan på….

Vet ni vad?
Vi har en helg utan stora planer och det känns så skönt! Jag njuter redan av att jag inte har en tid att passa på länge. Jag hann knappt innanför dörren innan mysbyxorna åkte på och vinglaset plockades fram. Mys på högsta nivå :)

Middagen blev en gammal fredagsfavorit - lövbiff i ostsås. Vill ni ha en enkel och god middag måste ni prova den. Fast jag har ju tjatat så mycket om den så alla har kanske redan smakat den. Och självklart blev det en god kopp chai-te till efterrätt och nu när det är adventstider lyxade jag till det med en bountyboll också.

Åh vad jag älskar fredagar…och jultider...


Nu inväntar vi Idol-finalen och då flyttar vi fredagsmyset från köket till tv-soffan. Vad har ni för planer för kvällen och denna andra-advents-helg? Ska ni ta det lugnt och samla energi som jag eller är det glöggmingel och julbord inplanerade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar