måndag 15 december 2014

Nätshopping

Hur går det med julhandlingen? 

Det här året har jag fått förlita mig på internet och alla affärer som finns där, för när jag väl har tid att handla då har "vanliga" affärer redan stängt. Vilken tur att alla nät-affärer finns. Klick, klick och sen har man allt hemma hos sig några dagar senare. Perfekt i mitt, för tillfället, stressade liv där tid är en bristvara.


När jag satt o surfade förra veckan hittade jag Kontorsmagasinet.se, där finns allt möjligt. Så skönt att slippa runt på flera ställen. Där fixade jag en hel del av kommande julklappar, kan inte visa allt spännande jag köpte för jag vet ju att flera familjemedlemmar läser här inne. Men jag hittade en del godbitar bland allt pyssel, spel, pussel, te, godis, städartiklar (kanske inte till julklapp, men bra att ha själv till och efter jul), ljus, julpynt och en massa annat.

Perfekt att hitta pyssel, spel, te och mycket annat på ett o samma ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar