onsdag 10 december 2014

Sponsrad Video: The New Oral-B Electric Toothbrush with Bluetooth Connectivity

God morgon!

Som jag misstänkte redan igår blir det en vabdag med Ida i dag. Hon har hostat, hostat och hostat hela natten så jag har inte fått mycket sömn. Det lär bli en dag i soffan under filten, jag småslumrandes medan Ida ser film. Ett bra sätt att kurera sig på.

Tomten kom tidigt i år, som Olivia sa när hela familjen fick nya fina eltandborstar. Nu ska det borstas tänder! Till och med Isak borstar tänderna något mer nu. Hade jag vetat att eltandborstarna skulle bli så populära hos barnen hade jag köpt det för längesen.


Men vi har inte nyaste tekniken, men slarv-Isak skulle nog behöva det :) Tänk om det var nån annan än jag som påminde honom om tandbortsning.

Oral-B Smartseries är en eltandborste med Bluetooth-teknik. Tandborsten har en app kopplad till sig som håller koll på dina tandborstningsvanor, påminner dig om att använda tandtråd och säger till när det är dags att byta borsthuvud.



Detta är ett sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar