onsdag 25 februari 2015

Onsdagslyx

Nej, nu ljuger rubriken. 

I dag kan jag inte skryta om så mycket onsdagslyx. Efter att ha vaknat tre i natt med hemsk huvudvärk så har hela dagen sen tillbringats i slow-motion. Jag har varit riktigt seg och inte kan jag skryta över att jag har varit speciellt snabbtänkt heller. Kanske därför som jag var tvungen att vara kvar på jobbet till nästan sex.


Jag kom hem till ett tomt hus, tomt både på människor och mat. Så jag kokade mig en kopp te (ett måste) och tog en filtallrik med Frebaco Kvarns goda och nötfria Müsli. Just nu är det denna fruktmüsli som är favoriten i deras sortiment.

På tal om Frebaco, så var det kul att hitta detta på Twitter.


Dags för kvällens tekopp nummer två och sen ska jag sjunka ner i tv-soffan och njuta av Johan Olssons VM-guld åter igen. Så kvällen slutar kanske med lite onsdagslyx trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar