fredag 17 april 2015

2-rätters-fredags-middag

Efter några dagar i Stockholm var det mysigt att vara hemma och äta en god fredagsmiddag med familjen. Borta bra men hemma bäst! När jag i dag kom hem efter en lång arbetsdag hade Leif fixat både förrätt och varmrätt. Lyx!

Räktoast till förrätt och biff, majs, broccoli och klyftpotatis till varmrätt (salladen fixade jag själv).


Nu ska jag bara se vilka som går vidare till final i Let's Dance sen blir det raka vägen i säng och hoppas på en natt med mer sömn än natten till i dag. Ida var lite krasslig i natt och kom ner till oss och höll mig vaken större delen av natten. Men nu är det helg och jag får sova i kapp.

Förutom att sova tänkte jag försöka baka och delge mig något nytt bakrecept imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar