fredag 21 augusti 2015

I väntan på kvällen

Nu ligger jag på hotellrummet och vilar lite innan jag ska i väg på kvällens matbloggsevent. Om nån timme ska vi träffas för en fördrink på Söder. Kanske provar jag en Cosmopolitan och ser om de lyckas få den lika god jag min.


Glöm inte att följa mig på Instagram (@matro_sara) för det lär bli många bilder på mat och vin i kväll. Och äntligen behöver jag inte känna mig ensam när jag plockar fram kameran stup i kvarten för i kväll tas det kort av alla på allt och det lär vara hashtagen #conosurswe som gäller.

Självklart kommer ni få ett längre blogginlägg så fort jag hinner och orkar om kvällens alla viner och alla maträtter som vi dricker och äter på restaurangakademin. Men instagram är bra för de som inte orkar vänta på det och vill vara med när det händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar