måndag 28 september 2015

Loppi Blogbag Höstkids

Känner mig lite småkrasslig så nu ska jag bädda ner mig i soffan och vila resten av kvällen. Jag behöver mycket sömn och får jag inte det då blir jag ofta sjuk. Helgen i Stockholm då jag skulle vila efter en intensiv månad blev istället en helg med fullt upp och då får jag väl vila nu istället. Och ärligt talat är det ju bättre för vi hann ju med så himla mycket roligt i Stockholm.

Jag fick hem ett roligt Höstkids-paket från LoppiBlogbag innan helgen men jag hann inte titta ordentligt på grejerna då. Men nu har jag hunnit packa upp allt och det fanns lite smått o gott där, som passar perfekt nu när hösten närmar sig.


Jag har inte läst nån av Camilla Läckbergs Super-Charlie-böcker så det ska bli spännande att läsa den här nya Lejonjakten med Ida.

Vi har provat Acrilex KidsZoo-vitaminer tidigare, då i form av gummibjörnar och med en massa vitaminer. Barnen älskar dem! Dessa kaniner, som vi nu har fått prova, innehåller kalk och D-vitamin, perfekt med kalk för mina barn som inte dricker vanlig mjölk.

En produkt som jag provat tidigare och har en hatkärlek till är Linicins Prevent Spray. Glad att den finns, less att den måste användas. En spray som Ida har använt när det har varit som mest löss i hennes klass och, peppar, peppar, hon har då klarat sig från dessa kliande odjur hela tiden.

ColdZyme har jag hört mycket gott om men aldrig provat. Ska bli spännande att se om det fungerar! Ska prova redan i kväll.

DAXs Handsprit med hallonlukt lär bli Idas favorit...när hon väl får syn på dem. Perfekt med en liten flaska som är enkel att ha i handväskan så jag kanske stoppar ner den där på en gång innan Ida hittar den.

Santa Marias produkter använder vi ofta och nu fick vi två produkter med mina favoritsmaker - sweet chili och red curry. Enkelt med mixer när tiden är knapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar