lördag 19 september 2015

Olivias 16-års-tjejmiddag

God morgon!
Jag tog en lite bloggpaus igår. Direkt efter jobbet skyndade jag mig hem för att fixa i ordning middag till Olivias tjejmiddag. Jag kom hem till ett välstädat och fint hus. Tack Olivia! Det är så mycket roligare att laga mat i ett välstädat kök, eller hur?

Olivia hade städat och dukat fint i svart o vitt tills jag kom hem. Ser ni regnrusket utomhus?

När middagen var klar och tjejerna började trappa in åkte vi övriga till Pastabacken för en god middag. Men det var bara jag som valde pasta, de övriga tog pizza. När vi hade ätit klart åkte vi till mina föräldrar och stannade där några timmar tills vi var välkomna hem :)

Så det blev en lugn och mysig fredagkväll för oss. Bästa början på helgen!

Kalasmiddagen bestod av Baconfylld bergis med pizzasallad och tjejerna verkar ha tyckt om det för det var inte mycket kvar när vi kom hem. Kul att man lyckades :) På söndag är det dags för en ny kalasmiddag. Få se om den också bli omtyckt.

Populär kalasmiddag...
...som passar perfekt till pizzasallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar