fredag 1 januari 2016

Första dagen på det nya året

Gott nytt år 
alla mina underbara bloggläsare!
Hoppas det blir ett underbart 2016 för oss alla. 
Jag ska i alla fall göra allt jag kan för att mitt 2016 ska bli så bra som möjligt.

Jag har inte hört av mig nå i dag och det beror inte på att jag är trött och seg efter gårdagens festligheter. Det var en väldigt lugn nyårsafton, utan tystnaden beror på att det inte händer så mycket och jag lagar ingen mat eftersom vi inte är hemma. Vi tar det extremt lugnt och spenderar mycket tid vid mobiler, datorer och iPads. Men i morgon åker vi vidare mot Åre och då blir det mer aktivitet förmodar jag.


I går drack jag inget bubbel trots att det var nyårsafton men i dag blev det lite Cava (spanskt bubbel) till middagen. En middag som bestod av en saftig ugnslax, potatis, sås och sallad. Det var riktigt gott och Isak var nog hungrig för han åt utan gnäll.


Efter den goda laxen avslutade vi middagen med fruktsallad, vaniljkräm, rullrån...och te förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar