söndag 17 januari 2016

#matrofest

Tycker ni det har varit tyst här inne? Det är för att jag har haft en mysig eftermiddag och kväll tillsammans med två underbara vänner. Vi har haft en drinkkväll hemma hos mig med mycket surr, dryck och mat. Ni som följer mig (@matro_sara) på Instagram har sett vår kväll i bilder, under hashtagen matrofest (#matrofest).

Ni som inte har instagram får se bilderna här istället, så dessa bilder är kvällens instagrambilder. Mer bilder och info om vad vi åt och drack kommer senare för nu ska jag lägga bort datorn och gå o sova.

Vi började med Mojito à la Johanna och tilltugg.
Sen var det dags för Åsas goda Trocadero-drink
Sista drinken vi provade var mina rosa kreation.
Sen var det dags för mat! Mustig soppa, baguette och rödvin.
Middagen avslutades, som oftast hos mig, med choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar