tisdag 12 april 2016

Sorgens dag

I går slutade BC Luleås basketsäsong och i kväll tog Luleå hockeys säsong slut. Dubbelsnyft! Tur att basketdamerna fortfarande är kvar i slutspel och att hockeydamerna redan har tagit sitt guld.

Eftersom hockeyn ligger oss lite varmare om hjärtat så sörjer vi lite mer i dag. Jag sörjer och känner otrolig tomhet men jag är ganska säker på att Olivia är ännu mer ledsen och känner en ännu större tomhet. Hon har blivit riktigt hockeytokig i år efter att ha varit hockeyintresserad i många år.



Men vilken tur att det bara är sport :) nu ser vi fram emot en härlig vår och underbar sommar och glömmer vintern och dess sporter.



Det här är en stressig vecka med en massa att göra både på jobbet och hemma. Tack o lov är det mest roliga saker. Det är så mycket enklare att klara av stressiga perioder när det är roligt. Och helgen blir så mycket mer underbar efter en stressig vecka. Så jag ser fram emot en fantastisk helg :)

Jag har några inlägg på gång åt er så bloggen kommer inte vara tyst trots att jag har fullt upp i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar