onsdag 11 maj 2016

Dags att välja drink!

Oj vad det händer grejer nu. 
Kontrollbehovs-Sara verkar ha blivit Spontana Sara och har tackat ja till allt möjligt den senaste tiden. Lite småstressigt och nervöst men nyttigt för mig att släppa kontrollen en aning.

En av alla saker jag har tackat ja till utan att egentligen veta vad jag ger mig in på är att jag på fredag ska sitta i en Drink-jury. Hur roligt och coolt låter inte det!

Duo Nöje, lokaltidningarnas nöjesbilaga, har varit på olika barer runt om i Norrbotten och testat drinkar och nu är det dags för final. De 5 finalisterna ska blanda drinkar på scen på fredag och sen ska jag och övriga juryn smaka och välja ut en vinnare. Ska bli riktigt kul att se proffs in action och sen få provsmaka deras mästerverk.

Årets finalister....och längst ner min goda Matros Pink Heaven - som inte är med o tävlar :)

Det bästa av allt är att även ni är välkomna till detta (gratis)event för att se proffs blanda drinkar, träffa mig och även se vilken drink och bartender som vinner. Kanske kan man snappa upp lite tips inför sommarens drinkkvällar.

Jag tror det blir en riktigt rolig kväll. Så skriv nu in det i kalendern!

Missa inte!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar