torsdag 26 maj 2016

Drinktorsdag

Det är många som har efterfrågat vilka drinkar jag fick provsmaka när jag satt i drinkjuryn förra fredagen. Och jag gör ju allt för er läsare :) så självklart har jag efterfrågat recept, tillvägagångssätt och ingredienser till drinkarna, både de med alkohol och de utan. 

Från och med i kväll kommer jag varje torsdag i fem veckor berätta om de goda drinkarna jag hade den stora turen att få testa. Det kommer bli en tävlandes båda bidrag per inlägg. Så i kväll kommer ni få de första två drinkarna. Missa inte det! 

Det blir en perfekt uppladdning inför helgen, eller hur? 


Varje tävlande skulle förutom tävlingsdrinken med alkohol även göra en alkoholfri variant. Jag tycker det är viktigt att krogar kan erbjuda goda och bra drinkar även till de som inte vill dricka alkohol. 
För en god alkoholfri drink är såå mycket roligare och godare att dricka än en läsk.

Ha en bra torsdag så ses vi i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar