lördag 7 maj 2016

Loppi Blogbag

God morgon!
Klockan är bara strax efter nio och i vanliga fall skulle vi nyss ha stigit upp, men i dag har vi redan varit uppe i flera timmar. Ida har haft två kompisar som har sovit över och tjej-trion vaknade tidigt och var hungriga. Så efter att deras frukost har jag hunnit äta frukost själv, duscha, sätta igång både en disk- och en tvättmaskin och även baka. Oj vad jag kommer hinna mycket i dag :)

I veckan fick jag ett paket med lite smått o gott. Alltid kul med nyheter.


Old el Pasos mexikanska nyhet "Chicken Tinga" ska bli spännande att prova. Kan kanske bli ett alternativ till tacos. Har ni provat den redan?

Rengöringsgel från Dermosil innehåller bland annat Aloe Vera som jag tycker om i skönhetsprodukter. Kanske en ny favorit.

Snobben blir nog kvällens lördagsfilm tillsammans med en stor skål pop corn. Lördagsmys :)

Vilka barn, stora som små, tycker inte om små-yoghurt/kvarg?! Dessa små förpackningar med Safari Kvarg är ett perfekt mellanmål i väntan på maten.

Av Geggamoja fick vi en fin skön mössa och en napphållare. Det blir en bra present eftersom mina barn är för stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar