lördag 21 maj 2016

Sakna Side

Nu sitter vi, förhoppningsvis, på bussen som ska ta oss till flygplatsen i Antalya för att sedan flyga hem till Luleå. Jag har tidsinställt det här inlägget redan på morgonen för att jag sedan skulle kunna njuta av sista dagen här i Side.

Vi kommer sakna det fina, stora och lugna poolområdet där vi har tillbringat många timmar. Jag i en solstol och Ida i vattnet (de övriga har varierat sig lite mer än jag och Ida).


Barnen kommer även sakna sina All inclusive-band som gjorde att de hämtade läsk, slush, drinkar och glass alldeles för många gånger varje dag. Sockeravvänjning när vi kommer hem!


Och jag kommer sakna den stora skålen med härligt god fruktsallad som står framdukad på frukostbordet varje morgon. En skål full med vatten- och honungsmelon, päron, grape, äpplen, apelsiner, nektariner och aprikoser. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar