torsdag 16 juni 2016

Att sova eller inte

I morgon är det dags även för våra barn att få sommarlov. I alla fall de två yngsta för Olivia har fått sommarlov redan i dag. Men eftersom hon går ut första året på gymnasiet så var det inte så mycket till skolavslutning. De fick inte ens något betygspapper, utan betygen finns på nätet :)

Isak som går ut åttan har varnat att de inte kommer ha något speciellt på sin avslutning, så jag hade tänkt strunta i den. Men när jag nu i kväll har sett honom prova kläderna så inser jag att jag nog måste till kyrkan på deras avslutning. Isak ska ha vit skjorta, svarta byxor och fluga. Man vet aldrig när man får se honom så tjusig igen :)

Det lär blir en stressig men rolig dag i morgon. Två skolavslutningar, deadline-dag på jobbet och EM-fotboll redan klockan tre. Vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop tidsmässigt - men det löser sig!

Det var en lite busig tjej som la sig för att sova i dag. Hon låtsades sova (morfars specialitet) men kunde inte hålla sig så hon började gapskratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar