onsdag 8 juni 2016

Smakbox Sommarfest

Nu har äntligen min nya Smakbox kommit, Smakbox nr 2 och jag är lika nöjd den här gången som förra gången. Det är så spännande när man kommer hem och öppnar smakboxen. Vad är det i den? Kommer jag tycka om det? Har jag provat det förut? Båda gångerna har det varit wow-känsla när jag väl har sett produkterna som både är nyheter och en del gamla bekantingar. Den här boxen innehöll 17 produkter till ett värde av 470 kr, men det varierar en aning (men inte så mycket) mellan boxarna.

Den nya smakboxen har passande nog Sommarfest-tema på produkterna. För trots att det är storm i dag hoppas och tror jag att sommaren snart är här på allvar och då ska jag ha en massa sommarfester på altanen.

Visst kommer ni ihåg att jag har en rabattkod till er? Alla nya prenumeranter får 15% rabatt om ni använder koden MATROwww.smakbox.se
Koden gäller t.o.m 30 juni, så missa inte den chansen.

Ser ni så mycket roligt? Riesen-chokladen har jag redan gömt för de andra i familjen :)

www.smakbox.se tecknar man sig enkelt för prenumeration med betalkort. Varje Smakbox innehåller ca 15 nya smaker och produkter och kommer till PostNords utlämningsställe.
Smakbox innehåller en bra mix av produkter som har smaker som överraskar, starka nyheter från stora varumärken, noga utvalda ingredienser och även ekologiska och lokala alternativ.
Smakbox kommer varannan månad. Ca-pris i butik är 350-450 kr (Smakbox Sommarfest har ett värde på rekordhöga 470 kr!) Priset för prenumeration är endast 189 kr / box (kom ihåg att använda koden MATRO så får ni 15% rabatt på första boxen och betalar då istället ca 160 kr). 

Det finns några sommarfest-smakboxar kvar för er som börjar prenumera snart. Om de hinner ta slut så kommer nästa box med nya överraskningar i mitten av augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar