söndag 3 juli 2016

Muffins och Minnen

Ibland är det lite extra kul med Facebook och att de påminner en om minnen. I morse fick jag se den här fina Barbie-glasstårtan som jag gjorde till Idas 4års-kalas. Kjolen var gjord av blåbärsglass och dekorerad med spraygrädde. Här kan du läsa mer om hur jag gjorde barbie-tårtan som både stor och liten tyckte om.


Snart är det dags för nya kalas för Ida men i år fyller hon nio! Den här helgen har jag ägnat åt kalasförberedelser för kommande veckas två kalas. I år blir det ingen Barbie-tårta, ja det blir nog ingen tårta överhuvudtaget som det verkar. Men fika blir det!

I dag bakar vi muffins som ska garneras och pyntas innan de serveras. Jag hittade så fina kartong-muffinsformar på Rusta. Älskar dessa stabila formar som man inte behöver muffinsplåt till, dessutom var de här i en sån perfekt storlek. Jag tror jag ska åka och köpa några fler förpackningar, de fanns i en massa olika mönster och färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar