lördag 9 juli 2016

Sommar?

Äntligen har jag fått sova ordentligt! Är fortfarande lite chockad för klockan var strax efter 10 när jag vaknade. När hände det senast?! Men så otroligt skönt och välbehövligt det var. Nu borde jag orka göra det sista inför morgondagens kalas - röja undan lite, fixa godis, förbereda lekarna. Har ni nå roliga lekar/samarbetsövningar för 9-åringar som ni kan tipsa om?

Det lär inte bli någon vila i solstolen i dag för solen har inte hittat hit än. Men det ryktas om att den är på väg. Hoppas! Trots att jag jobbar till veckan så vill jag ha sol, sommar och värme för det är faktiskt roligare o lättare att jobba då. Fast lite längtar man kanske hem till altanen när man sitter vid jobb-skrivbordet och solen skiner :)

Älskar detta Facebook-konto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar