tisdag 26 juli 2016

Vill du ha en smakbox?

Jippie! 
Jag har fått chansen att tävla ut en till Smakbox till er mina fina läsare. Temat för den nya boxen är Nya Vanor och den innehåller ca 15 spännande produkter som förhoppningsvis utmanar dig lite och får dig att prova nya alternativ. Värdet är ca 450 kr. Nästa smakbox börjar levereras kring den 17 augusti.

Så här spännande är det att öppna sin Smakbox!

För att vara med o tävla går ni in på Instagram och letar upp mig där, 
jag heter matro_sara.
Där finns de enkla instruktionerna ni behöver för att kunna vara med o tävla om detta fina pris.

Se nu till att ta chansen att få hem en låda full med mat-saker. 

Den första smakboxens innehåll hittar ni här och den andra smakboxens innehåll finns här. Så himla bra saker! Mycket har blivit favoriter som vi har fortsatt att köpa. Men det bästa av allt är nästan överraskningen, att man inte alls vet vad som döljer sig i lådan. Jag som älskar att öppna paket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar