fredag 26 augusti 2016

Bröllopsmiddag 8 år

Förra torsdagen, 18 augusti, var det min och Leifs bröllopsdag men då var han i Jämtland och jag hemma i Luleå så det blev inget firande för oss då. Men i dag såg vi till att ta igen det då hela familjen firade med en god 3-rättersmiddag med många av våra favoriter.

Det var 8 år sedan vi till slut gifte oss, hemligt på Stadshuset, efter 11 år tillsammans och 3 barn. Lite roligt att det var ett år innan jag började jobba på Stadshuset. Är inte så säker på att jag skulle vilja gifta mig där nu, inte så jättekul att gifta sig på sin arbetsplats :)

Bröllopsmiddag 8 år


Skagenröra med Västerbottensost toppad med löjrom




Grillad älg-entrecôte, stekta grönsaker och ädelostsås




Lchf-kladdkaka, hallon och grädde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar