tisdag 6 september 2016

Baksugen

Jag är så himla sugen på att baka bullar, kakor, kladdkakor, cupcapes och en massa annat. Men eftersom jag vet att jag inte kan låta bli att äta om jag bakar så låter jag bli bakandet. Men jag vet inte hur länge jag klarar motstå frestelsen att både få baka och äta.

Jag ser godsaker och spännande recept överallt just nu och det kliar i fingrarna att få baka. Till och med när jag inte är på receptsidor så handlar det om godsaker, som bilden här nedanför till exempel.


Min hög med bakrecept-att-prova blir bara högre o högre. Undra hur länge jag klarar att hålla mig. Inte länge känns det som. Det är ju inte bara att jag älskar att äta godsaker, själva bakandet är ju en av mina största hobbies som jag nu har blivit av med.

Tur att det är full fart hela tiden och alltför lite fritid så egentligen har jag inte tid att baka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar