fredag 9 september 2016

Fredags-AW

Äntligen fredag och helg! 
Och en helg då hela familjen är hemma tillsammans. Det var länge se'n.

Ikväll hade vi after work med jobbet, hela förvaltningen så vi var 75 stycken som åt god plockmat, underhölls med trevlig sång och teater och avslutade med en smarrig chokladbrownie. Jag åkte hem rätt tidigt dels för att hinna umgås med familjen lite men framför allt för att jag satt i värsta draget så jag fick ont i rygg o nacke och frös som att det var mitt i vintern.

Kändes skönt att cykla hem tidigt, duscha kokhett och se'n ta en stor kopp varmt te och surra med min man. Känns som att vi knappt har sett varann på flera veckor. Mindre kul att Isak precis kom o sa att han känner sig hängig och vill prova feber. Tyvärr visade den på 39 grader. Det positiva är att Isak sällan har feber mer än ett dygn, och vi hoppas att det fortsätter vara så. Jag varken vill eller hinner vara sjuk just nu.

Ursäkta de dåliga och mörka mobilbilderna.

Plockmaten bestod av västerbottensostpaj, ceasarsallad med krutonger, lufttorkad skinka, laxspett, melon- och fetasallad och kycklingfajitas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar