torsdag 29 september 2016

Njuta

I går låg jag nerbäddad med en förkylning och i morgon åker jag till Stockholm. Dålig tajming. Men jag känner mig lite bättre i dag, i alla fall så här på morgonen, så jag hoppas det är på rätt väg. Det bästa hade kanske att vara hemma o vila även i dag men det funkar inte riktigt utan jag måste till jobbet. Jag får gå o lägga mig tidigt ikväll istället (ha, ha det tror jag knappt själv på eftersom jag inte ens har börjat packa).

Jag tänker shoppa hela helgen så jag behöver en massa ork och energi till att gå mycket och bära många påsar. Men blir jag för trött får jag väl sätta mig o fika eller äta och det är ju rätt ok det också.


För 3,5 år sedan var jag och Olivia o såg Justin Bieber i Globen i Stockholm, när konserten var klar sa hon "Nästa gång ska jag nog åka med en kompis". Och så blev det! För Justin Bieber är i Sverige nu igen och Olivia ska dit med en kompis. Jag var nog lite för tråkig eftersom jag inte stod upp och sjöng o dansade med till låtarna utan satt ner o smådiggade lite bara. Här kan ni läsa om förra Bieber-konserten. Vill du också se honom på fredag kan du klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar