tisdag 27 september 2016

Nu är det dags!

Äntligen är dagen här som jag har väntat på så länge. Jag ska äntligen få klippa och framför allt färga håret igen. Så himla välbehövligt. Tiden är verkligen en bristvara och ofta blir frisörbesök bortprioriterat av mig. Men så mycket mer jag njuter när jag väl tar tag i det och att jag se'n går till mysigaste salongen i sta'n gör att jag njuter ännu mer.

Så här fin blev jag senast jag färgade håret

Salong Icon heter mysigaste salongen och den ligger högst upp i ett trähus med snedtak, ljuskronor och mysiga små och stora rum. Det är total avkoppling för kropp o själ att sitta i den vackra lokalen och bli ompysslad.

Det är nu tre år sedan Catrin öppnade salong Icon och fick leva sin dröm och för att fira det har de bra priser på de flesta av sina behandlingar t.o.m 22 oktober. Här kan du läsa mer om det. Passa på alla som bor i närheten av Luleå.

Högst upp under taket håller Icon till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar