lördag 10 september 2016

Rena tallrikar

Åh vilken god middag vi åt ikväll, det var nästan så att hela familjen slickade tallrikarna. Men nu är jag så trött och längtar till min nybäddade säng så ni får vänta på receptet tills i morgon. Hoppas det är ok. Den som väntar på nå gott...


I morse skrev jag en att-göra-lista för i dag, men det är inte mycket som blivit gjort på den. Istället blev en massa annat gjort. Under dagen kom vi på saker som var viktigare att få gjort, bland annat fortsatte vi vårt rensa-frysen-projekt så nu har vi förberett några kommande middagar. Perfekt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, håller på med en spännande och bra bok - 3 minuter av Roslund&Hellström. Fast jag är rädd att det blir som vanligt - att jag somnar efter endast nån sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar