torsdag 1 september 2016

Torsdag - det nya fredag

Oj vad skönt det var att sova riktigt många timmar en natt. Jag mår bättre än i gårkväll men tyvärr känner jag mig inte helt ok, det är nå som ligger o lurar. Vilken tur att vi inte har nå speciellt inplanerat i helgen så jag kan vila hela dagarna och få ny energi. Kanske ska jag koppla av med lite bakning, DET var länge se'n. Ida och även jag saknar och längtar efter min goda Matro-limpa så jag har lovat henne att jag ska baka riktigt snart.


Men innan fredag och helg är det en torsdag med flera roliga möten på jobbet. Möten där jag behöver vara effektiv och full av idéer, tur att jag bokade in morgonmöten för på eftermiddagarna brukar jag inte vara lika full av energi.

Ha en bra torsdag så hörs vi lite senare med en drink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar