fredag 28 oktober 2016

Bästa förmånen


Alltså hur less är jag inte denna förkylning som kommer och går i flera veckor. Man känner sig bra i några dagar och se'n kommer ett nytt bakslag med halsont. Men nu hoppas jag att det är sista bakslaget och att vi får vara friska resten av vintern. Ida får vara hemma även i dag för att vila och bli av med alla baciller, hon har ingen feber men klagar på halsont. Precis samma som jag har haft i flera veckor.

Tack o lov har jag en massa jobb som jag kan sitta hemma o göra så jag behöver inte komma efter på jobbet och bli stressad över det. Jag ska läsa dokument, skriva rutinbeskrivningar och planera lite inför kommande veckor. Perfekt för hemarbete! Jag är så otroligt tacksam att jag nu har ett jobb och en chef som tycker det är ok att jag jobbar hemma om jag vill det. Bästa jobb-förmånen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar